W okresie od 27.06. 1990r do 31.12.2009r byłam zatrudniona w Urzędzie Miejskim w Barcinie. Pełniłam obowiązki Sekretarza Gminy na podstawie powołania przez Radę Miejską. Będąc Sekretarzem Gminy przez wiele lat (18) byłam Kierownikiem Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich Urzędu oraz Kierownikiem Referatu Organizacyjnego. Wykonywałam zadania urzędnika wyborczego, przewodniczącego komisji przetargowych dotyczących zamówień publicznych i przewodniczącego komisji do sprzedaży gruntów i nieruchomości gminy. Moja praca zawodowa wymagała ode mnie wysokiej kultury osobistej, bardzo dobrej wiedzy z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, wzorowych kontaktów interpersonalnych, dużej znajomości przepisów prawa mających zastosowanie w organizacji i działalności Urzędu jako jednostki organizacyjnej gminy oraz jednostki budżetowej. Wykonywanie pracy oparte było na codziennym kontakcie z interesantami oraz pracownikami Urzędu. Moja wieloletnia praca i doświadczenie zawodowe spowodowały, że swobodnie poruszam się w organizacji pracy i zarządzaniu dużym zasobem pracowniczym. Posiadam szeroką wiedzę z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej, kadr i płac, bhp i spraw przeciwpożarowych, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych, rachunkowości i finansów a także funkcjonowania zarządów i rad nadzorczych spółek.

Wieloletnie doświadczenie zawodowe wyostrzyło u mnie staranność, rzetelność i obowiązkowość. Moją zaletą jest łatwość nawiązywania kontaktów, szacunek do przełożonych i podwładnych oraz interesantów. Potrafię dobrze zorganizować czas pracy, być konsekwentną i zaangażowaną w działanie.